Θηλασμός - Η δίαιτα του θηλασμού

Θερμίδες και θρεπτικα συστατικά

Η δίαιτα θηλασμού έχει ως βασικό της γνώρισμα την παραγωγή γάλακτος απο την θηλάζουσα και την σωστή θρέψη του εμβρύου μέσω της διαδικασίας. Η δίαιτα αυτή παρουσιάζει τα ιδια χαρακτηριστικά με την δίαιτα της εγκυμοσύνης με τις θερμιδικές απαιτήσεις να είναι και εδώ υψηλές και με ποιοτικά τρόφιμα. Πολύ προσοχή απαιτείται στις θηλάζουσες που εργάζονται διότι η κατανάλωση θερμίδων είναι υψηλότερη και η δίαιτα χαρακτηρίζεται απο ποικιλία τροφίμων. Γενικά κατά τον θηλασμό οι θερμίδες που απαιτούνται είναι υψηλότερες απο την εγκυμοσύνη (συγκεκριμένα 500 - 550 θερμίδες/ημέρα παραπάνω απο τις απαιτούμενες για μη θηλάζουσα γυναίκα), ενώ η πρόσληψη όλων των θρεπτικών συστατικών όπως: ασβέστιο,σίδηρος,βιταμίνες: Α,Ε,C, όλες του συμπλέγματος Β, φολικό, D και Κ, σε πλήρη κάλυψη είναι απαραίτητη. Οι θερμίδες όπως και στην εγκυμοσύνη δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα παραπάνω όρια διότι μπορεί να προκύψει παχυσαρκία, άρα η αναλογία θερμίδων - βάρους πρέπει να είναι τέτοια ώστε να διατηρεί η εγκυμονούσα ενα σταθερό βάρος. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με εβδομαδιαία παρακολούθηση βάρους με μια απλή ζυγαριά.

Στοιχεία επικοινωνίας

photoΕύβοια:
Μαντουδι Ευβοιας, Ιφιγενειας 18, ΤΚ: 34004

Θεσσαλονίκη:
Παυλου Μελα 15, Πεζοδρομος Πλατεια Ευοσμου ΤΚ: 56224 


Δημητρης Μιτζιθρας
Tηλ: 6979270131
Email: info@dietlife.gr & dimmitzi@gmail.com
Facebook: @dietlife.gr